Cílem tohoto pilotního kurzu je vybavit studující znalostmi, dovednostmi a návyky, které jim umožní vytvářet vzdělávací projekty a efektivně vzdělávat v digitálním, či hybridním prostředí. Absolventi získají teoretické dovednosti, podněty pro praxi a osvojí si strategie, jak účelně vytvářet podnětné vzdělávací situace s využitím ICT/IT a naplňovat své edukační cíle. Učení za pomoci ICT/IT má svá specifika, a to jak na straně technologie, tak vyučujícího i studenta. Každý nástroj disponuje jinými možnostmi, příležitostmi a limity. Stejně tak v různých výukových situacích má student určité kognitivní kapacity a předešlé zkušenosti, což je při přípravě výuky třeba zohledňovat.
Kurz se skládá z 10 základních témat/modulů:
Moduly jsou dle potřeb složeny z části z výuky, která je kombinací přednášky a semináře, z praktických úkolů a samostudia předepsané literatury a studijních opor v Moodle.
Absolvent/ka tohoto modulu má široké možnosti uplatnění a to jak v komerční, neziskové nebo státní sféře. Díky schopnosti vytvářet bohaté výukové situace, dokáže absolvent pro potřebu vzdělávání tvořit komplexní digitální či hybridní projekty. Může se uplatnit jako digitální lektor či mentor, bude také schopen nejen vyhledávat a tvořit eLearningové moduly, ale i navrhovat nejefektivnější řešení pro různé vzdělávací příležitosti. Př. pracovního uplatnění v anglicky mluvícím světě: Learning Designer, Online Tutor, eLearning Project Manager, LMS Specialist, Learning Program Lead, Instructional Designer, Learning and Development Trainer/ Specialist, etc.
Kdo se může přihlásit?
Kdy a kde je možné se přihlásit?
Počet účastníků
Kdy kurz proběhne?
Jaká je cena kurzu?
Kolik času si na kurz vyhradit?
Kurz zahrnuje:
Jaké osvědčení dostanete?
Po absolvování kurzu obdržíte osvědčení o absolvování kurzu.
Co je potřeba ke splnění kurzu a obdržení osvědčení?
Máte další otázky?
Tento výstup vznikl za podpory Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy a Národního plánu obnovy v rámci projektu Transformace VŠ na UK (reg. č. NPO_UK_MSMT-16602/2022).