Studium poskytuje vzdělání, díky kterému jeho absolventi a absolventky snadno nacházejí uplatnění v oblasti digitálních médií, kulturní správy, obchodu, marketingu, vzdělávání ve firmách i školách a všude tam, kde je kladen důraz na komunikaci prostřednictvím interaktivních médií. Připravuje osobnosti schopné vytvářet a rozvíjet občanské a informační služby a aktivity se znalostí soudobých filosofických a sociálních aspektů komunikace a nových médií. Absolvent/ka zná a dovede:
- teoretické a praktické znalosti z oblasti komunikace a nových médií, kritická reflexe současné mediální a globální kultury
- ovládání nejvyspělejších metod a technologií práce s informacemi
- má koncepční myšlení a schopnost sledovat, vyhodnocovat a prakticky uplatňovat poznatky z vývojových trendů informačních technologií a informační politiky
- umí tvořit interaktivní informační a multimediálních produkty
- má profesionální znalosti problematiky informační architektury, interaktivního designu a schopnosti optimalizace komunikačních procesů.
Absolvent se může uplatnit například ve
- Výzkumné a vývojové organizace, obchodní, projekční a poradenské organizace zabývající se novými informačními technologiemi a médii
- Média a kulturní správa
- Pedagogika
- Firmy a studia zabývající se grafickým designem 2D i 3D grafiky, televizní a filmové ateliéry, reklamní agentury, softwarové firmy
- Projektant informačních systémů s vyspělou multimediální kulturou
- Informační analytik pro veřejnoprávní i soukromé instituce, ziskové i neziskové
- Absolventky a absolventi jsou schopní založit vlastní firmu produkující multimediální obsah, webové stránky, reklamní animovanou televizní a filmovou tvorbu, počítačové hry, statickou i animovanou 3D realitu apod.