Pokud jste se ocitli v této nepříjemné situaci, kdy musíte změnit téma či vedoucí(ho) práce, pozorně si prostudujte zveřejněné instrukce studijního oddělení. Je důležité přesně následovat popsaný postup.
K instrukcím studijního oddělení si dovolujeme doplnit, že předmětnou zdůvodněnou žádost podává a vytváří studující, nikoliv ústav. To znamená, že je povinností studující(ho), aby žádost řádně odůvodnil(a). |
Změna zadání (tématu)
Změnu tématu schvaluje děkan na základě písemné žádosti studující(ho) doporučené vedoucí příslušné základní součásti. Studující se domluví s vedoucí(m) práce na názvu a konkrétní podobě nového tématu. Poté se obrátí na ústavu na koordinátorku závěrečných prací. Pověřená osoba vypíše nové téma do seznamu témat bez řešitele, přidělí toto téma studující(mu) a doplní poskytnuté zásady pro vypracování a doporučenou literaturu. Staré téma v SIS zůstane jako paměťová stopa na původně zadanou práci. Potom ústav nové zadání vytiskne, nechá je podepsat vedoucí(m) práce a vedoucí katedry. Současně si studující sepíše zdůvodněnou žádost o změnu tématu a dá ji podepsat vedoucí ústavu. Oba dokumenty společně, tj. žádost a nové zadání, pošle ústav nebo studující ke schválení na studijní oddělení prostřednictvím podatelny. Studijní oddělení po podpisu proděkana potvrdí v SIS nové zadání, dá vědět studující(mu) a založí nové zadání spolu se schválenou žádostí do materiálů studující(ho).
Změna vedoucí(ho)
Změnu vedoucí(ho) práce provede studijní oddělení na základě písemné žádosti studující(ho) podepsané vedoucí ústavu a schválené proděkanem. Žádost je předána na studijní oddělení prostřednictvím podatelny. Studijní oddělení po podpisu proděkana provede změnu vedoucí(ho) práce, dá vědět studující(mu) a založí žádost do materiálů studující(ho).